Конструкція та технічна характеристика вантажної дрезини ДГКу

 

Слово дрезина в дослівному перекладі з англійської мови означало - вагонетка. Інша версія про виникнення назви залізничного транспортного засобу стверджує, що її назва походить від прізвища того самого лісничого Карла Дреза, який є автором свого винаходу в образі двоколісного екіпажа самоката, що є прототипом сьогоднішнього двоколісного велосипеда.

Конструкція та технічна характеристика вантажної дрезини ДГКу

Вантажнаи дрезина ДГКу служить для вантажнорозвантажувальних операцій, перевезення матеріалів верхньої будови колії і живлення електроенергією колійних машин та інструменту.

На платформі з двома приводними колісними парами 
встановлена кабіна 2 (рис.1) та дизель 1. Позаду та спереду
кабіни, а також по її боках розташовані вільні, обмежені бортами 4,
площадки для завантаження рейок, шпал, скріплень тощо. На
кабіні встановлений повноповоротний кран 3 максимальною
вантажопідйомністю 3,5 т. Крім гакової обойми, на крані можна
навішувати електромагнітну плиту.
















Рис.1. Вантажна дрезина ДГКУ:
1 – дизель-генераторна установка; 2 – кабіна; 3 – кран; 4 – борт

Модернізована дрезина ДГКу-5 обладнана повноповоротним краном з більшою вантажопідйомністю (5 т) та
більшою висотою піднімання вантажу. Її кран має посилену
стрілу, додаткову знімальну опору та більш досконалі та з
меншими габаритами приводи механізмів піднімання та
пересування вантажної каретки.

Тому ця дрезина може працювати на залізницях з габаритами рухомого складу 1-Т, а при знятій додатковій опорі її можна експлуатувати в габаритах 02-Т, що розширює її сферу застосування.
Одним з недоліків дрезин ДГКУ та ДГКУ-5 є розташування крана на платформі та малий виліт стріли, що не дозволяє обслуговувати причеплену до дрезини платформу.

Щоб повернутись і продовжити квест

Натисни тут

Немає коментарів:

Дописати коментар